RE-ARANŻACJA MIESZKANIA W GDAŃSKU

RE-ARANŻACJA MIESZKANIA W GDAŃSKU

Klienci, którym trzy lata temu robiłem projekt zwrócili się z prośbą przearanżowania mieszkania w którym teraz mieszkają tak, aby dostosować je do obecnego trybu życia. Jednocześnie chcieli zachować jak najwięcej istniejących mebli, nie zmieniając posadzek, dodając nowe funkcje w pomieszczeniach. W rezultacie udało się zachować większą cześć mebli, przy czym w pokoju dziecka stare meble dostaną nowe fronty, które zostaną wyklejone, a meble zyskają indywidualny charakter. Projekt opracowany wspólnie z Elżbietą Kozub. Oto wyniki:

SALON






POKÓJ NATALII





Komentarze

  1. Kupując mieszkania wrocław deweloperzy stawiają w ostatnim czasie na kontakt z klientem, dzięki czemu mamy możliwość dość sporej negocjacji ceny poszczególnych mieszkań. Rynek obecnie jest bardzo ciężki dzięki czemu możemy uzyskać wiele profitów jako kupcy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś słyszałam o re-aranżacjach, ale nie wiedziałam dokładnie, na czym to polega. Ten przykład dobitnie pokazuje, że warto korzystać z takich usług. W mgnieniu oka bez przekłuwania ścian można zmienić swoje wnętrze domu nie do poznania. Raz na 2-3 lata warto wykonać taką re-aranżacja, aby odświeżyć gruntownie mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt końcowy strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem na etapie generalnego remontu i zastanawiam się, w jaki sposób zautomatyzować swoje mieszkanie. Czy zakup tego sterownika: https://interblue.pl/sterownik-rolet,c,169/ i wykorzystanie go jest dobrym rozwiązaniem (posiadam rolety zewnętrzne).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładnie zaaranżowane. My kupujemy mieszkanie https://vantage-sa.pl/mieszkania-z-garazem-wroclaw/ i właśnie zastanawiamy się, kto zajmie się całą aranżacją, bo my wspólnie z mężem mamy do tego 2 lewe ręce i obawiam się, że u nas nic nie pójdzie zgodnie z planami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie jeśli chodzi o same mieszkania w Gdańsku to ja jestem zdania, że bardzo fajnie się mieszka w tym mieście. Ja również jakiś czas temu kupiłem nowe mieszkanie korzystając z oferty https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdansk.html i jak najbardziej każdemu mogę polecić tego dewelopera.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie bardzo ładnie się prezentuje to mieszkanie i widać, że sporo pracy zostało w nie włożone. Ja również niedawno miałam ekipę remontową z https://www.remonty.w.poznaniu.pl/ i muszę przyznać, że jestem zachwycona efektem końcowym.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie bardzo ładnie to wyszło i w sumie ja do zawsze również jestem zwolenniczką korzystania z bardzo dobrych materiałów do wykańczania wnętrz. Jak dla mnie doskonałym wyborem była tapeta z https://artcorestudio.pl/tapety i ja oczywiście każdemu ten sklep polecam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybór odpowiedniego biura projektowego to klucz do sukcesu podczas budowy domu. Warto zwrócić uwagę na https://zarzycki-architektura.pl/, gdzie profesjonalni architekci z pasją i zaangażowaniem podchodzą do każdego zlecenia. Ich bogate portfolio pokazuje, że potrafią stworzyć projekty zarówno nowoczesne, jak i te nawiązujące do tradycyjnej architektury.

    OdpowiedzUsuń
  15. Usługi świadczone przez https://bruk.warszawa.pl/ przekroczyły moje oczekiwania. Ich profesjonalne podejście do projektu, włączając w to doradztwo i wybór materiałów, było na najwyższym poziomie. Ekipa pracowała sprawnie i dokładnie, a efekt końcowy jest estetyczny i trwały. To firma, która zasługuje na zaufanie i polecenie ze względu na swoją jakość pracy i profesjonalizm.

    OdpowiedzUsuń
  16. rzeczoznawca budowlany15 lutego 2024 02:45

    Budowanie domu to bardzo złożony i skomplikowany proces i czasem bez pomocy fachowców nie da się przejść do kolejnego etapu. Gdybyście potrzebowali ekspertyzy budowlanej od rzeczoznawcy to możecie zajrzeć na stronę https://www.stawiarski.pl/rzeczoznawca-budowlany-gdansk.php.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jako inwestor szukałem architekta, który podchodzi do swojej pracy z pasją i zaangażowaniem. Na https://zarzycki-konstrukcje.pl/ znalazłem profesjonalistów, którzy zrozumieli moje potrzeby i wspólnie pracowaliśmy nad stworzeniem projektu, który spełniał wszystkie moje wymagania. Ich doświadczenie, kreatywność i umiejętność słuchania klienta są nieocenione. Współpraca z nimi to gwarancja satysfakcji i pewność, że inwestycja będzie zrealizowana z najwyższą starannością.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty